woensdag 11 december 2013

Christmas table



Het huis komt langzaam in kerstsfeer. Zwart & Wit, Groen & Hout, dat is de basis voor onze kerstversiering. De tafel is er al helemaal klaar voor. Boven de tafel heb ik de sterrenslinger gehangen die te koop was in mijn shop, de sterrenslingers zijn helaas uitverkocht. De sterren komen terug in het tafelkleed, gekocht tijdens het prijzencircus bij de V&D. Dat is al weer een poosje geleden, vandaar dat ik niet kon wachten tot kerst en het tafelkleed nu alvast op tafel heb gelegd! Komt jouw huis al in kerstsfeer? Ik ben benieuwd!


Christmas at home! The table is all set for ChristmasBlack & White and Green & Wood, I chose for our Christmas decorations. Above the table, I hung the stars garland. The star garland was for sale in my shop, they are sold out. Is your house ready for Christmas? I'm curious!


24 opmerkingen:

  1. Wauw, heel mooi.
    Ons huis is ook al in kerstsfeer, gezellig!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend weer, Lisanne! Jij maakt altijd van die mooie plaatjes!! I'm a fan :)

    Groetjes,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er weer super mooi uit!
    De slinger blijft een topper!
    Ik genoot heel benieuwd of de mooie Piet Hein Eek kerstposter weer een plekje in je huis heeft.
    Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er geweldig uit...zoals altijd ;-)

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja bij mij begint het ook te komen! Prachtig gedaan, Lisanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er prachtig fris uit door dat groen! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er heel erg feestelijk uit! Gave lampen ook!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Echt een perfect plaatje. Ik heb vandaag wat foto's kunnen maken maar ben nog niet helemaal tevreden. Moest natuurlijk tussen alle
    Bedrijven door, maar denk jouw post dus van het weekend online. Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er mooi uit! Wij zijn ook al aardig in de kerststemming. Overal in huis kleine gezellige plekjes met witte huisjes en borstelboompjes. De guirlande met lampjes ligt al vanaf de Sint te branden. Nu nog de kerstboom uit de tuin in huis, dan ben ik weer helemaal Happy :)

    Fijne week nog en veel plezier met de voorbereidingen (en sterkte met de drukte op school).
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi Lisanne!! ♥
    Je gave lampen passen er nu helemaal goed bij!
    Top plaatjes weer!
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Lisanne, wanneer mogen we komen eten....eerste of tweede kerstdag :-)
    Hier ook langzaam alles aan stylen. Hopelijk deze week de foto's er nog op zetten.
    -X- Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er weer gezellig uit, vooral je tafelkleed vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wouw, wat mooi zeg!!! Slingertjes maken het toch altijd weer af!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er weer heel mooi uit!!! echt één geheel! Heerlijk hoor deze gezellig tijd.... genieten van alle mooie decoraties ;-) fijne vrijdag x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi!! Ik hou hier wel van :). Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat ben je toch een creatieveling...ziet er super uit..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, weer precies goed! Stoer maar ook weer zacht en subtiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Lisanne, een erg leuke stijl! Gave lampen zeg..... Ik zoek nog zo'n soort lampen boven mijn eettafel. Ik heb een kijkje genomen op je blog, je wekt echt inspiratie op met je verhaaltjes! Leuk!
    Ik ga je zeker volgen. Liefs, Fieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi! I found you just in this moment. Wow! What a lovely blog! I will follow!
    Greetings from Germany,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat heb je toch een gezellig huis! En wat een mooie foto's! Bedankt voor al je inspiratie dit jaar en je gezellige mailtjes, berichtjes!
    hele fijne kerst Lies en tot snel!
    xxx Aggy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk om naar jouw huis te kijken! Ik wens jou prachtige dagen toe! xx Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb genoten van je creativiteit en inspiratie in 2013. Alle goeds voor jou in 2014

    Happy New Year!

    Yet

    BeantwoordenVerwijderen