zaterdag 29 juni 2013

Lots of dots


Instagram is erg leuk, verslavend (net als bloggen) en inspirerend, maar (net als bloggen) niet zo goed voor de portemonnee :-) Dit tafelzeiltje zag ik bij verschillende IG-ers op de eettafel liggen en ik was meteen verliefd. Meestal zie je dit soort tafelzeiltjes in het zwart met witte stippen, maar juist deze combinatie en het onregelmatige van de stipjes vind ik zo lekker fris. Het is me niet gelukt om het tafelzeiltje in een winkel te vinden, maar uiteindelijk via Hip Tafelzeil ben ik de trotse bezitster van een -stylish niet zo verantwoord, maar wel ontzettend leuk en handig- tafelzeil!

 
De VT Wonen plofte ook deze maand weer gezellig op de deurmat. Inmiddels heb ik gehoord, dat de reportage van ons huis in het september nummer komt en dus half augustus wordt uitgegeven. Ik vind het ontzettend spannend en ben ontzettend nieuwsgierig. Wat een gek idee, dat ons huis over twee maanden in één van mijn favoriete woonbladen mag staan!
 
 
Instagram is fun, addictive (like blogging) and inspiring, but (like blogging) not so good for my wallet :-) At several IG accounts I saw this table cloth lying on the kitchen table and I thought it was great right away. Usually you see this kind of table cloth in black with white dots, but this combination of irregular dots is so nice and fresh. I haven't found a store that sells this table cloth, but eventually over the internet via Hip Tafelzeil I am the proud owner of a -stylish irresponsible, but incredibly fun- table cloth!
Last Saturday the VT Wonen magazine was delivered at home again. I've been told that the article of our house will be in the September issue. That will be mid-August for sale in the stores. I think it's very exciting and am very curious about the result. What a crazy idea that our house may be in one of my favorite interior design magazines!


27 opmerkingen:

  1. Gaaf Lisanne, zowel je kleedje en het feit dat het niet meer zo lang duurt voor je in de VT wonen staat, zo stoer! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleedje in een prachtig huis! Ik hou de vtwinen in de gaten. Super stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk je kleed. Mooi met al het groen.
    Kan niet wachten tot het septembernummer in de bus valt!
    Happy weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk dat tafelkleed. Ik ken het gevoel dat bloggen en IG niet goed voor de portemonnee is ;-)
    En wat super dat jullie huis in de VT komt. Ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dol op dots!!!! Ben benieuwd naar de VTwonen van volgende maand.
    Fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fleurig allemaal!
    En leuk dat je in de VT komt!
    Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor! Ben benieuwd naar de reportage :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk dat je in de vtwonen komt....ik krijg hem ook op de mat...ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk blogpost...ik vind de vaas met gekleurde bloemen zo mooi; wil ik ook! :) Mag ik vragen waar je de vaak gekocht hebt? groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt SUPER stylish zijn je foto's, hoor! Love it! De bloemen icm de zwart/witte stippen, super!
    En jullie huis in de VT, wat gaaaaaf! Net een arm vol bloemen op de markt gehaald, ga dus zo
    aan de slag om wat vazen te vullen, heerlijk!

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi...de onregelmatige dotjes vind ik heel leuk!
    Ik ben benieuwd naar de VT-wonen van september :)
    Super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's Lisanne en je tafelkleed is top! Wat spannend... bijna in de vtwonen te zien... :)))!!! Ik hou het in de gaten! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh zo spannend, ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lisanne, wat een leuk zeiltje!! Ben ook gek op stipjes :-) en helemaal te gek dat je in de VT wonen komt!!

    Fijne zondag,
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is geweldig! En heel stilistisch verantwoord vind ik zelfs ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk! Spannend zeg dat van VT Wonen... ik hou het in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi hi, heel herkenbaar, ik zie ook veel te veel leuke dingen voorbij komen op IG, daar wordt ik altijd erg hebberig van. Ik ben benieuwd naar de reportage.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oei, ik ben ook nog op zoek naar een leuk tafelzeil.... Heel herkenbaar;). Echt super stoer dat je in de VTwonen komt, ik ben heel benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik heb het tafelzeil in roos met witte stipjes, handig met een tweejarige in huis denk ik dan :)

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stoer tafelzeil!! Echt ontzettend mooi!
    Leuk dat jullie in het augustus nummer staan, ik kijk er nu al naar uit!
    Grappig dat jij later een shoot hebt gehad en eerder in een tijdschrift staat.
    Onze binnenkijker komt in het oktobernummer van 101, bijna 1 jaar na de shoot :-)

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. september nummer bedoel ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk kleed! En super dat jullie huis in de vt komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk zeg, zo'n 'onregelmatige stip'. Ik houd wel van een beetje dwars en anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal leuk je tafelzeil. Ik heb juist die variant die je vaak ziet (zwart met witte stippen), alleen gebruik ik hem amper ;-).
    Zo ontzettend gaaf dat je huis in vt wonen komt, ik ben benieuwd.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Look great, love your dinning and I love dots too : )

    XX

    BeantwoordenVerwijderen